2011-07-13 | 09:32:41

Hey :)

Hejhej!
Nu e det Tova som bloggar här (a) Jag är en glad och positiv tjej på 12 år som älskar hästar! Det finns inte så mycket att skriva om mig så vi går direkt på min fina skötponny.

Matilda är en korsningsponny född 1993. Hon är ganska svårriden - inte för att hon är varken pigg eller gått nått dumt (bara ibland) - utan för att hon e så grymt lat ;). Hon gör ingenting i onödan och det är svårt att få ner henne på tygeln och i form. Dock är hon för det mesta helt underbar i hoppningen! För det mesta är hon glad & positiv när hinder kommer fram - men hon visar tydligt att hon faktiskt är ett sto!

Jag kommer försöka uppdatera runt 3-10 inlägg per dag - och kan jag inte uppdatera gör jag tidsinst :D


Suddig bild på mig och Matilda :')

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: